دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد.

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد.

دلایل استفاده از تصفیه هوا خانگی (قسمت اول)

1 – تصفیه هوا باعث جلوگیری از بسیاری بیماری های مرتبط با آلودگی هوا خواهد نمود که از آن جمله می توان به : آسم ، آمفیزم ، آلرژی ها ، بیماری های قلبی و عروقی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

2 – هوای پاک و با کیفیت باعث خواهد شد که در فعالیت های روزمره خود ،  انرژی بیشتری داشته باشید. هوای آلوده باعث می شود که ریه ها برای بدست آوردن اکسیژن فشار بیشتری را تحمل کنند و در نتیجه سایر اندام های بدن نیز با کاهش سطح انرژی مواجه شوند. این می تواند باعث کسل شدن، خستگی مفرط و کاهش لذت شما از کار و سرگرمی هایتان شود.

3 – مطالعات نشان می دهد که حیوانات خانگی (گربه ، سگ ، پرندگان و ...) می توانند عامل اصلی آلودگی هوای خانه باشند. برخی از افراد ممکن است به بزاق ، مدفوع ، ادرار و عرق حیوانات خانگی حساسیت داشته باشند ، علاوه بر این شوره حیوانات خانگی (سلولهای ریز که از پوست حیوانات خانگی به طور مداوم جدا شده و در هوا منتشر می شود) نیز یکی دیگر از عوامل آلودگی و حساسیت است. اگر چه بهترین راه این است که حیوانات خانگی را از خانه و حداقل از اتاق خواب خود دور نگه دارید و یا دست کم به طور مرتب فرش ، مبلمان و محیط خانه خود را تمیز کنید اما ممکن است انجام همه اینها برای شما مقدور نباشد. لذا استفاده از تصفیه کننده های هوا ، راه کار مناسب تری به نظر می رسد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.