دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد.

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد.

دلایل استفاده از تصفیه هوا خانگی (قسمت اول)

1 – تصفیه هوا باعث جلوگیری از بسیاری بیماری های مرتبط با آلودگی هوا خواهد نمود که از آن جمله می توان به : آسم ، آمفیزم ، آلرژی ها ، بیماری های قلبی و عروقی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

2 – هوای پاک و با کیفیت باعث خواهد شد که در فعالیت های روزمره خود ،  انرژی بیشتری داشته باشید. هوای آلوده باعث می شود که ریه ها برای بدست آوردن اکسیژن فشار بیشتری را تحمل کنند و در نتیجه سایر اندام های بدن نیز با کاهش سطح انرژی مواجه شوند. این می تواند باعث کسل شدن، خستگی مفرط و کاهش لذت شما از کار و سرگرمی هایتان شود.

3 – مطالعات نشان می دهد که حیوانات خانگی (گربه ، سگ ، پرندگان و ...) می توانند عامل اصلی آلودگی هوای خانه باشند. برخی از افراد ممکن است به بزاق ، مدفوع ، ادرار و عرق حیوانات خانگی حساسیت داشته باشند ، علاوه بر این شوره حیوانات خانگی (سلولهای ریز که از پوست حیوانات خانگی به طور مداوم جدا شده و در هوا منتشر می شود) نیز یکی دیگر از عوامل آلودگی و حساسیت است. اگر چه بهترین راه این است که حیوانات خانگی را از خانه و حداقل از اتاق خواب خود دور نگه دارید و یا دست کم به طور مرتب فرش ، مبلمان و محیط خانه خود را تمیز کنید اما ممکن است انجام همه اینها برای شما مقدور نباشد. لذا استفاده از تصفیه کننده های هوا ، راه کار مناسب تری به نظر می رسد.


تصفیه هوا با فیلتر هپا

تصفیه هوا با فیلتر هپا نام آن از حروف کلمات روبرو High Efficiency Particular Arresting به معنی توان بالای گرفتن ذرات تشکیل شده است.

این نوع فیلتر قوی تر و بسیار موثرتر از فیلترهای یونی عمل می کند و طرفداران هوای پاک آنرا بر فیلترهای یونی ترجیح می دهند فیلتر هپا توان زدودن بیش از 97/999 درصد ذرات آلاینده هوا را داراست که باعث پاکی و شفافیت بی اندازه هوا می گردد.

فیلترهای مرغوب هپا از فایبر گلس ،حصیر و رشته های بسیار نازک پوشال تشکیل شده اند و با عبور جریان هوا ذرات معلق را در خود گرفتار می نمایند.

www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier