دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد.

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد.

دستگاه تصفیه هوا با فیلتر کربن اکتیو

فیلترهای کربن اکتیو توانایی جذب بازمانده های واکنش های شیمیایی و بسیاری دیگر از گازهای آلاینده محیط نظیر No2. No. Co2،Co و همچنین ترکیبات آلی فرار (VOCها،بنزن، رادون، فرمالدئیدو غیره را دارند)سرب وSo2 (اکسیدگوگرد) نیز توسط کربن اکتیو از هوا حذف می گردند.

وقتی که فیلترهای کربن فعال به همراه فیلترهای هپا در دستگاه تصفیه هوا بکار بروند، می توان مطمئن بود که دامنه وسیعی از گازها و آلودگی های شیمیایی فیلتر شده و از هوایی که شما تنفس می کنید حذف می شوند . این ماده فوق العاده متخلخل است و می تواند مقدار بسیار زیادی گازها و بخارات شیمیایی را به خود جذب کند. این ماده با تصفیه کردن هر آنچه که فیلترهای هپا نمی توانند جذب کنند، می تواند تصفیه هوا را به حد نهایی و کامل نزدیک کند.


قیمت تصفیه هوا


باور واقعی ما این است خرید فناوری های تصفیه هوا خانگی نوعی سرمایه گذاری برای سلامتی شماست. بسیاری از مارک های تصفیه هوای موجود در بازار ادعا می کنند که با وجود قیمت ارزان ، کارایی بسیار بالایی دارند. تجربه ما نشان داده است که کیفیت و عملکرد در فناوری های ارزان قیمت ، پایین تر هستند. با این وجود توصیه می کنیم با در نظر گرفتن بودجه ای که در اختیار دارید بهترین تصفیه هوا را انتخاب کنید.


www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier

تصفیه هوا بوسیله اشعه مادون بنفش (UV) و فیلتر TIO2

این روش تصفیه هوا از طریق واکنش ناشی از قرار گرفتن  فیلترتیتانیوم دی اکساید در مقابل نور مادون بنفش بوجود می آید . رویارویی جریان هوا با پروسهPhoto Chemical  (شیمی نور)، آلاینده های زیان باری مانند مایت (Mite) مولد Moldd (قارچ های انگلی) و باکتری های بیماری زا را از بین برده و محیطی بهداشتی ایجاد می گردد.

www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier

دستگاه تصفیه هوا یونیک

دستگاههای تولید کننده یون های منفی نوعی از دستگاه تصفیه هوا هستند که امروزه در بازارها موجود هستند. دستگاه تصفیه هوا یونیک، به هیچ فیلتری نیاز ندارند و تفاوت این دو در تولید یون های منفی در دستگاه های یونیک است. تفاوت چشمگیرمیان دستگاههای دارای فیلتر HEPA و دستگاه های یونیک در این است که دستگاه های  تصفیه هوا یونیک منحصراً دارای صفحات جمع آوری گردو غبار هستند که گرده ها، آلودگی ها، دود ها، آلرژی ها و دود سیگار را جذب می نمایند. این صفحات توانایی جذب ذرات کوچکتر را نسبت به فیلتر HEPA دارند.


www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier